dilluns, 24 de març del 2008

Setmana santa

Estic refredat. Cap embotit. Ja m'ho han dit més d'una vegada que no sé fer vacances. Quan les faig tinc la sensació que el meu cos no en sap. Una pena.

De tota manera no es pot dir que no hagi aprofitat aquests dies. Dimarts a la nit, vaig proposar una pel·lícula d'encefalograma plano. La vaig encertar de ple: "27 vestidos". No us l'explico perquè l'heu de veure. No us la perdeu, sobretot. És d'aquelles pel·lícules que surts del cinema amb dos objectius. 1.- Evitar la pregunta de com pots haver malbaratat 6.50€. 2.- Evitar el linxament d'aquells que t'han acompanyat creient que anaven al cinema i no al "mataderu" de guions.

Divendres; arròs a Sa Tuna. Erem 12. He d'obrir un fotolog per penjar fotografies i deixar aquest per les reflexions profundes que acostumeu a llegir aquí (oi?).



He avançat moltíssim amb Harry Potter. He trobat la postura perfecta al sofà, amb musiqueta de fons. De fet em faltent 12 capitols. Ja ha mort ... i resulta que Voldemort ... però el més fort és quan a l'Hermione, el Ron i el Harry ... Tremendu, oi?

Dissabte a la nit, cinema. "Horton". (Com podeu comprovar, quan estic de vacances estic cinematogràficament intel·lectual). No és del nivell de "Ice Age" i ademés pot tenir efectes contraindicats per mames que poden veure's desautoritzades i per la resistència que els nens oferiran durant tota la vida a passar l'aspirador. I té un missatge fonamental per a mi: "La persona, por pequeña que sea, persona es". Vaig sortir del cinema alleujat. Fins que hi vaig entrar, jo em creia que donada la meva alçada, jo no era persona.


Diumenge matí. "Zoran Music: De Dachau a Venècia". Em van agradar la série "No som els últims" per la seva duresa. I em van agradar els dibuixos. No em van agradar tant les pintures de Venècia. El Fidel em va preparar uns macarrons i el vaig deixar sense fuet i formatge d'Idiazábal. Després em va portar a a casa, un cop vam haver dormit al sofà "Men in Black".



Harry Potter avança "viento en popa a toda vela".

I a la nit, entre mocador i mocador, sopeta i sopeta, "Juno" al DVD. Està bé, però tampoc em va semblar una meravella, francament.

I avui és dilluns de Pasqua. I estic malalt. I no em trobo bé. I em queixo. Perquè m'agrada queixar-me. I demà ... demà a treballar.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ahhhchisss!!!! fluoggg! mooochhh! uff!!....

Los rinovirus se dieron un banquete con nosotros…

talp ha dit...

Vàries coses:
1. aquesta foto? eing? no no haig de reconèixer que està bé però la primera vegada com que impacta.

2. et falten 12 capítols? doncs fes el favor d'estalviar-te comentaris ara i després que d'altres anem una mica més enrere tot i que no ens haguem quedat encallats en el capítol 8, jejejeje

3. com es pot fer una enquesta amb només aquestes opcions? 27 vestidos mai més!!!!!! ni aquesta ni d'altres que siguin de la mateixa calanya, i ciudadano kane, doncs mira perquè és un clàssic que si no....

ala, me'n vaig a llegir algunes pàgines més del potter i a dormir que dema en toca 8 i 23 minuts matins.si, matins.no

Anònim ha dit...

i no soc un talp, soc en dani...aquest ordinador no em deixa signat amb el meu nom i l'enllaç al meu blog. serà.....

m a r c ha dit...

Ànims, Vilós.
T'envío ones gossils curatives ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Un petonaaas