dimecres, 12 de març del 2008

Mandra i fonètica

Massa temps sense escriure.

Eleccions (No comments about it 'cause this is not the place nor space)

Taxi: m'he trobat la cartera d'una dona al seient. No hi havia DNI. Sí targetes VISA dèbit i crèdit, El Corte Inglés, targeta sanitària. Gràcies a les pàgines blanques d'Internet he parlat amb ella. Dema l'hi torno. Fa uns mesos em vaig trobar en la mateixa situació la qual cosa va provocar una autèntica murga d'anul·lacions i altes de nova documentació. Lamentablement, la meva cartera no la vaig trobar jo ni cap doble meu.

Enquesta: Desafortunada. Em vaig deixar endú per la meva passió per Harry Potter (malgrat que ara no passo del vuitè capítol perquè m'adormo). Va guanyar un aliè a la novel·la: Voll-Damm (la qual cosa confirma l'aspecte cerveser dels lectors). Empataven amb un vot Harry, Hermione i Dumbledore. Voldemort no va aconseguir suports.

Fonètica: "Periquete". "Garbanzo". Són paraules fonèticament amables. Primer les dius normals. Després rápid. Finalment, a poc a poc. Lentament. Mastegant-les. Són agradables més enllà del significat. Teniu paraules fonèticament amables? Deixeu-les al comentari. En faré una recopil·lació d'aquí a uns post.

Escric. Estic escrivint. Intento escriure. Però la maleïda mandra em pot. És odiosa. M'anul·la. Em fa mandra escriure sobre la mandra. Em torna a entrar la mandra i per això deixo d'escriure.

Stop.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

paraules fonèticament amables:

cracòvia
xiuxiueig
plastilina
fosquet

Daniel Àlvarez ha dit...

mandra, cert. stop

Anònim ha dit...

m'agrada molt com sonen les paraules amb la lletra X en català:

xiuxiueig
esbiaxat
xocolata
xivarri
o
xavier

;)

m a r c ha dit...

A mí m'agrada cóm sonen fonèticament aquestes paraules amb la lletra G.

Gandul
Gos
Garrí

Són fantàstiques.


i cóm no...Guarra...

aix, si..
:-P

* ABRIL * ha dit...

Tinc un bon reguitzell de paraules que fonèticament m'agraden:

clinclivellar
genoll
acaronar
piga
plou
lliure
matxucar
...