diumenge, 27 de gener del 2008

Yellow Shoed Boy


16 comentaris:

Anònim ha dit...

ejem...sense comentaris.

aix...


:-)

Black Haired Man

Daniel Àlvarez ha dit...

without comments i afegeixo...en rocco està enfadat quan li he explicat. està gelós, i molt. per cert veig que la falera tele està donant fruits. felicitat per l'autoregal.

Anònim ha dit...

jo pensava que els amics li donaríeu quatre consells... si us ha dit que m´ha vist els ulls, no us el creieu!... és impossible!! perque no vaig poder aixecar la vista dels seus peus en tot el dia.
Com és possible que ningú no li hagi explicat aquest noi que aquestes BAMBES GROGUES no eren la millor estratègia!!!
Jo pensava que l´estratègia passava perque em fixés en els seus ulls blaus i no en els seus peus grocs!!!
Per altra banda jo vull explicar una anècdota que crec que ell no explicarà i que no té desperdici i de la qual jo encara em pregunto la finalitat.
Em va dir que em ballaria... i jo vaig pensar que em faria un ball de festeig que tant pot anar des d´un de tradicional com el ball del fanalet a una cosa més atrevida com un striptease (d´acord potser massa atrevit!!) però el ball de la civada? On encaixa?
quina és la finalitat de ballar-me el ball de la civada?

Una abraçada d´una bota verda i marró

PD: No podríeu preparar-li, amics de la bamba groga, un decàleg que orienti una mica aquest noi de cara a una possible segona cita? Jo us estaria molt agraïda ; )

Anònim ha dit...

n,estic una mica fartet d,aquestes cosetes ambigües i poètiques, deu ser que és dilluns.
a veure, xavi, qui és l,amiga? què va passar, a banda de fer fotos dels vostres peus? on vau anar?
la foto vol dir que sou igual de baixets?
esteu contents, què es el que compte??
i per suposat que aixo del groc deixa de ser moderniki per passar a ser hortera!! no hay campo sin trigo ni hortera sin amarillo.
petonàs!

Anònim ha dit...

per sort acabo de comprovar que no porto res de color groc, menys mal... per cert Xavi no m'havia fixat mai amb aquestes bambes, confesso que estic intrigat, i tots els lectors d'aquest blog RECLAMEM respostes a totes les preguntes anteriors. Hi haurà segona cita???????? I sobretot: com va anar la primera??? Que signifiquen aquests peuets???(Dani, la propera vegada donaré el teu número de mòbil i així podrem reservar la taula del costat per no perdre detall d'aquests parells de bambes)

Daniel Àlvarez ha dit...

La veritat és que l'altre dia m'anava malament però la pròxim anem a dinar a la taula del costat perquè la transparència informativa brilla per la seva absència. Per altra banda jo crec que el pitjor no són les bambes grogues que fins a cert punt poden venir a joc amb la manera de ser d'en Xavi, extremada. L'error està amb la resta. Ell es capaç de sortir amb les seves bambes grogues pel carrer i acompanyar-ho amb uns pantalons d'arreglar, un abric i una camisa en comptes de posar-se uns texans o pantalons més informals, una xupa que no sigui aquella de hevyata que tens, i una samarreta que sigui tant extremada com les bambes. Tot seria molt més estrident però almenys aniries a joc company. Aquí el meu consell.

P.D. En rocco segueix fent uns meus molt curts i reflexius perquè encara no entén com ningú l'ha informat de tot això. Se n'ha enterat pel blog!!! fortíssim. De fet avui volia imprimir una notícia d'El Periodico digital. Ara ja sap com va la impressora. Això pot ser la meva ruina i la fi de l'amazones si en Rocco comença a imprimir coses.

Anònim ha dit...

Bota verda i marró,

Tu tranquil·la que jo l'estic assessorant...però el "Yellow Shoed Boy" és una mica indecís! M'explicaré: el divendres, a una escola de St. Vicenç de Torelló (sí, sí, la de "El Ball de la Civada" i de "In the Navy"), vam consensuar el modelet que havia de lluir el noi. Un cop decidit, li vam recomanar que es comprés unes bambes noves "modernikis" de color marró. Dissabte a les 13 em truca per preguntar-me quin to de marró! Marró xocolata, evidentment! Es veu que no les va trobar...amb la pressa i l'atabalamenta...i així va anar diumenge: tot mono i amb "AQUELLES" bambes grogues del detall grana!
No li tinguis en compte! Et prometo que m'encarregaré personalment que a la propera cita porti unes bambes com cal! Què, què, per quan la propera cita? Amb el Dani ja ens estem reservant la taula del costat!

Anònim ha dit...

Anem a pams! Companys de la bota groga: no correu tant a l'hora de fer reserves que n'hi ha d'altres, els companys de la bota marro, que tambe en volem fer, o sigui que potser hauriem de discutir qui es queda amb la taula de la dreta i qui amb la de l'esquerra, o "en su defecto" amb la del davant/darrere, no creieu?... Crec que trobar un bon punt estrategic sera clau de cara a obtenir respostes a totes les nostres preguntes...
Tambe hi ha la opcio de la camara oculta, que esta molt de moda...

Salut!

Anònim ha dit...

La Marta i jo, ens agafarem la taula del darrera...

Anònim ha dit...

Dani, tu i jo a la de l'esquerra oi? (Sempre a l'esquerra, és clar) O ara et rajaràs?
Degans&Roses

Anònim ha dit...

a l'esquerra a l'esquerra....sempre....per cert paga el de les botes grogues oi?

dani

Anònim ha dit...

Quina penya més tafanera!
Això vol dir que ens importes a tots.
A part de les fotos de les sabates, no hi ha cap comentari a fer?

Anònim ha dit...

Si voleu reservo directament 25taules i lloguem un autocar!!!

Em sembla però que alguns amics i amigues d´ambdues bandes quan eren petits es van perdre un capítol important del Barrio sésamo en el que s´explicava la diferència entre una CITA (el que volem nosaltres) i FESTA (el que voleu vosaltres, tafaners!). Hauríeu de recuperar el capítol nois.

La transparència informativa seguirà brillant per la seva absència ...però em fa molt contenta veure que la bamba groga també té tants bons amics.

Bamba groga, et proposo que si tenim una segona cita, podem brindar pels nostres amics (pels teus i pels meus) perque tot i que són molt tafaners són els millors.

Apa, una abraçada per tothom
Bota verda i marró

Anònim ha dit...

Benvolguts i Benvolgudes tots i totes (homenatge al llenguatge políticament correcte). Subscric la posició oficial de bota verda i marró: necessiteu el capítol de Barrio Sésamo. Jo afegiria, però, que caldria que recuperéssiu alguns un altre capítol de la insigna série: la diferència entre bota i bamba. Porta bambes. No botes com diuen alguns que reclamen pagaments de dinars. També subscric el brindis per tots vosaltres. El farem en privat en el marc de la pressumpta segona cita que es produirà sempre en condicions estrictament privades. Tanco aquí aquest post, a no ser que algú vulgui fer-hi alguna aportació d'interès. Que venint de tots vosaltres és molt demanar, és clar.
Bamba groga

Anònim ha dit...

bota, bamba,,,que collons...pagues tu oi?jejejejejjeejjjejejeje, mestic descollonant per tema botes. encara. m'agrada sempre tenir l'última paraula...malgrat hagis publicat més. tiquismiquis=mequetrefe

Anònim ha dit...

Confesso que m'he perdut... per cert, queda alguna taula lliure??? I si ho fem al reves: els amics escollim el restaurant de la propera cita, el lloguem tot sencer per nosaltres i us reservem la taula del mig per vosaltres dos... de manera que tots tinguem suficient visibilitat i distància per captar tots els detalls. Colla de xafarders!!! Com es nota que predomina el gremi dels periodistes!!
Xavi