dimecres, 7 de maig del 2008

Apunts des d'una perspectiva estàtica

M’he negat a comptar els dies que fa que no escric. Això vol dir que aquest post pot ser llarg. Per tant és millor que pitgeu play en el següent video, i contineu llegint si és que teniu paciència.


He decidit que després d’un Martínez Lacuesta Criança del 2002, formatges, bull negre i una amanida d’espinacs, rúcula, bacon fregit i xampinyons crus, envoltat de muntanyes a Estavar, al costat de Llívia, havent-me endut l’Ipod per escoltar els concerts de piano de Mozart, i en un apartament magnífic, el millor que podia fer era lliurar-me a l’escriptura automàtica.
Alguns m’heu reclamat de viva veu o per escrit que reprengués l’escriptura d’aquest espai. M’agrada fer-me de pregar. En certa manera, a tothom li agrada fer-se de pregar. És una manera de sentir que comptes. Que comptes per algú. Per tant és una manera de sentir-se viu. Algu et reclama que visquis, que facis alguna cosa per demostrar que estàs aquí per alguna cosa més que per vegetar.

No recordo exactament quantes coses he fet o he deixat de fer d’ençà de l’última vegada que vaig postejar. Així que podria repetir-me. He agafat la càmera i he fet algunes fotos en alguna sortida improvisada.













No he anat al cinema últimament. Tampoc al teatre. Estic aprenent a llegir sonets. Sí, sí, tal com sona. M’ensenyen a llegir-los en veu alta. A recitar-los. Brossa, Martí i Pol, Carles Riba i més endavant Shakespeare.

Tinc la sensació que les coses van passant. Mica en mica. De forma agradable. Amb només el pas sobtat d’algun esdeveniment esdevingut sobtadament, sorprenentment o provocadament. Sempre de forma provocativa. Com a repte a superar. Com a joc que necessita d’un sis doble per passar a la següent fase. Com a monstre a derrotar per superar la pantalla.

En tot aquest temps sí que he llegit. Coses supèrflues (Terry Pratchett i el seu Mundo Disco). I ara estic llegint Firmin que té pinta de mescla de Ratatouille, la rateta que escombrava l’escaleta, passada pel túrmix amb uns tocs aromàtics d’aquell personatge de La Nàusea que pretén llegir-se tota una biblioteca per ordre alfabètic i als 75 anys encara va per la C.

I d’ara endavant què? D’ara endavant escriure quan vingui de gust que pot ser més sovint o no. És difícil escriure quan moltes de les coses que et passen són laborals i no tens ganes de parlar de feina aquí. I també quan les coses que et passen personalment entren dins d’una sensació de pau gens alterada per res i per ningú.

Una abraçada a tots els pacients (Si és que encara en queda algun)

3 comentaris:

m a r c ha dit...

Jo estic igual...fa molt que no actualitzo el meu blog..

I és que...quan res en especial passa, i més encara d'una manera tant natural i amb tanta pau amb un mateix...doncs tampoc un veu la necessitat d'escriure.
No almenys per obligació.
Simplement quan et vé de gust.

Igual que has fet tú aquests dies.

Acabo de venir d'un sopar. Un sopar d'aquells que van molt bé. Que t'ho passes bé. Que rius. Que disfrutes. I sí, ho reconec, porto una puntillo al damunt que no hi acabo de ser, del ví tant bó que ens han posat...
I mira, ara em venia de gust d'escriure't alguna cosa. Vés que no m'hi posi ara amb el meu blog, i així redacti unes quantes línies.

O no.

De totes maneres, estic tant reventat...i tinc tantes agulletes del nostre partit d'ahir al DIR...que em sembla que m'en vaig a dormir.
He d'estar en forma per l'Open Calella d'aquest cap de setmana. Més val que reposi.

Ja no sé ni el que dic.

deixaré que els meus dits vagin sols per les tecles. Mira:
jsdhs jjd nfhdfhkjdhf ndfkjg nrewejfk jañrehf jdsfa nsjfafdjnnoj jasdoifjasd


Bona nit i tapat.

Anònim ha dit...

Hola wapu,

Si estàs aprenent a llegir sonets... i t'agrada Brossa, et recomano que vagis al Lliure a veure l'últim espectacle de Santos: "Brossalobrossotdebrossat". ESPECTACULAR!!!!!!!!!!

Respecte si escrius més o menys... evidentment que et trobem a faltar... però per mi és més important ara la pausa... apocapocapocapocapocapoc.

Nausica.

Anònim ha dit...

estic d'acord amb la nausica.

està molt be l'espectacle del santos.

I no ho dic perquè hi hagi participat la meva xurri!!!

jurjurjurjur

petonets.

tkt

PS: ah! i menos conformisme i més escriure. Que volen dir tantes palamditas en la espalda?? si no, no haver creat un blog, melon! si, soc un bronkas, que passa!