divendres, 23 de maig del 2008

Open Calella 2008 Resultats

Jornada Inicial:

Brazo de Hierro a Tercera Hora Nocturna 6-4/6-0
Bai a Sake a Chincheta Metálica 6-2/6-1

Jornada Final

Tercer i quart Lloc:

THN a Chincheta Metálica 7-6 (7-4 Tie Break)/7-5

Final:

Brazo de Hierro a Bai a Sake 1-6/6-1/6-4

Quadre d'honor:

Campió: Brazo de Hierro

Segon: Bai a Sake

Campió autèntic: Tercera Hora Nocturna

Quart: Chincheta Metálica


Resum de l'Open Calella. (La crònica real)

Malgrat el meu estat de forma alarmant, desfondat, i a voltes dantesc, es pot dir que l'Open Calella ha tingut un sòl nom. El meu. Malgrat aquest estat de forma, vaig deixar-me guanyar per evitar que els meus rivals s'emprenyessin, i en el cas del tercer i quart lloc, vaig apurar al màxim fins derrotar amb claredat a Chincheta.

Diuen que l'Open Calella 2009 serà mixt. Jo espero que no. No per res en contra de les dones, naturalment. Sinó perquè si en dos partits en dos dies he acabat rebentat, amb més partits i més dies, estaré mort.