dimecres, 31 d’octubre del 2007

El meu regal

Avui és el meu aniversari. No té res d’especial perquè ja és el 35è cop que el celebro. I francament. Ha perdut una mica la gràcia. Però com diu un amic meu http://favaritx.illencs.com/, si no li poses passió a la vida i a les petites coses, fins i tot les què ja et poden resultar avorrides per monotonia o rutina, més val que et suïcidis. (Bé, diguem-ne que he agafat una frase similar i l’he reconvingut als meus interessos).

Així doncs, per posar-hi salsa, he decidit començar a publicar el blog que vaig obrir fa mes d’un mes. El vaig obrir acompanyat per un altre gran amic
http://gironabcn.blogspot.com/. Però el vaig deixar buit perquè com diu un altre gran amic meu, un savi: "El pecat ha fet forat. La catxé t’ha ben follat".

En fi. Aquest és el meu blog. Podria fer una declaració d’intencions d’aquelles fantàstiques per presentar i dir-vos quin és el meu objectiu amb aquest blog. Però en realitat només és un regal que m’he fet. Sóc com sóc. Com deia el filòsof, Jo sóc jo i les meves circumstàncies. Doncs això és el què trobareu. Jo i les meves circumstàncies.

També us dic una cosa: Ja us agradaria tenir unes circumstàncies que portessin per nom Fidel, Marc, Dani o Xavi C. (un paio que fa maratons i que encara és hora que em contesti la pregunta bàsica de la humanitat: Per què ho fa?). La vida us resultaria més fàcil. En els bons i en els mals moments.

Perdó, no podria oblidar-me d'en Rocco. Es presenta ell mateix.

Aquesta doncs és una presentació oficial del blog. De les meves circumstàncies actuals. Per aquest espai hi aniran passant molts personatges més, grans persones, persones grans, individus i altres elements que configuren l'espai. I també molta gent que no hi cabria en aquest primer post. Perquè les circumstàncies van canviant. Com diu el savi de la catxé: "La vida canvia i els llocs no en tenen la culpa".

Gràcies a tothom per avançat.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats pel blog nou, parlo en nom de molts si dic que ens farà il·lusió entrar-hi cada matí a veure què hi dius, perquè m'agrada aquest punt de quotidianitat poètica, d'ironia fina però compromesa, de descripció del pas de la vida, amb la mirada neta, curiosa i punyeterament tendra que hi apliques.
Tot plegat no et salvarà de rebre, convenientment dosificats, comentaris iconoclastes, desfiriplàutics i tendrinolents!
He avisat.

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Moltes Felicitats pel teu Nalzoniversario...35!!

Anònim ha dit...

canvia el fons a un altre color
que fa mal als ulls.
l'edat no perdona.
tu això ja ho hauries de saber.

Records desde 80km de BCN

Anònim ha dit...

una forta abraçada i una gran benvinguda a aquest mundillo del que em consta tu ets més veterà que jo tot i que vas fer un interval. Ens anirem citant i veient per aquí, ja veuràs com si.

Sira ha dit...

Quin perill!!!!!!

Sira ha dit...

Ho sento però torno a comentar, no ho puc evitar. Heu vist el vídeo de presentacio del Roco sencer? Amb un Dani que fa pinta d'acabar-se de llevar i una mena d'espectre que passa pel fons amb unes bosses del Corte Inglés? Això si que és quotidianitat poètica!!

Anònim ha dit...

Ja hi he entrat, de moment només des de la BlackBerry, però ja fa "goig"! Espera't a veure-ho des d'un ordinador!!! Moltes felicitats i que per molts anys ens deixis entrar per aquesta "nova" finestra a les teves reflexions, vivències i experiències!

* ABRIL * ha dit...

Benvingut de nou!
M'agrada saber que has tornat a aparéixer,al món blogil! s'anyoren punts de vista com els teus... per a poder criticar amb gust i alevosia.

Et llegiré. Com sempre.

Un petonàs!

Sidlia ha dit...

Massa temps sense llegir-te..., sense reflexions, emocions i sentiments...plasmats com tu saps fer-ho.


La travessia ha estat més solitària sense tu navegant per la xarxa.



Benvingut de nou. Ja saps on sóc.


Aps, i felicitats...amb molt de retard...;P
Però felicitats, al cap i a la fi.

Un pto.