dimarts, 21 de setembre del 2010

A veure si m'animo...

El Col·legi Oficial d'Enginyers tècnics de telecomunicacions de Catalunya (Coettc) m'ha convidat a participar en una de les taules de la 9a diada de telecomunicacions sobre el periodisme digital.

Aquí trobareu la ponència que he presentat i que publicaran properament en el web. Sense ànims de pontificar i com a simple observador i professional del sector, exposo la meva visió de l'ofici de periodista, els entorns digitals, les relacions consumidor/usuari amb els productors/creadors d'informació, i altres qüestions com el fet de si el futur model de negoci del periodisme digital passa pel pagament o exclusivament per la publicitat.

Amb aquesta entrada miro d'encetar una tercera etapa d'aquest bloc per veure si d'una vegada per totes li dóno continuïtat.

1 comentari:

* ABRIL * ha dit...

¡BENVINGUT!
Se t'anyorava per aquí. Tot i que no puc parlar gaire, perquè també tinc el meu blog un xic arraconat... pobre!
Saludus!